Ledig stilling

Servicekonsulent

Granne søker deg som er engasjert og som liker å jobbe med kundeservice og drives av å gi gode kundeopplevelser. Kundesenteret betjener kunder i alle tre segment (marin, bedrift, privat). Stillingen innebærer høy grad av kundekontakt og dine arbeidsoppgaver vil blant annet omfatte:

  • Sikre at kundene våre får hjelp i første kontakt med selskapet
  • Besvare kundehenvendelser gjennom ulike kanaler
  • Bistå kunderådgiverne og bidra til mersalg av våre forsikrings produkter
  • Dokumentasjon

Bakgrunn/Kompetanse:

  • Erfaring fra forsikringsbransjen, men det er ikke et krav
  • Erfaring fra kundeservice eller salg eller et sterkt ønske om å jobbe med dette
  • Gode kommunikasjonsevner – beherske norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • er utadvendt, positiv og opptatt av å skape gode kundeopplevelser
  • er strukturert, resultatorientert og setter ærlighet høyt
  • har høy egenmotivasjon, sterkt driv og står på i en hektisk arbeidshverdag
  • har god IT forståelse og er dyktig i bruk av dataverktøy

Vi tilbyr:

  • Et inkluderende og godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • Gode muligheter for egenutvikling og varierte arbeidsoppgaver
  • Konkurransedyktige betingelser inkludert gode pensjons og forsikringsordninger
  • God opplæring og deltagelse i sertifiseringsordning

Frist: 05.02.2023

Spørsmål om stillingen, ta kontakt med:

Ellen Oseberg, Leder Kundeservice. Mobil 478 35 748.


Les mer og søk her.

Granne forsikring logo

post@granne.no

+47 70 10 12 50

Org.nr 838 797 172

@ Granne forsikring 2023