Fra 1. januar 2025 satser Granne fullt på maritim forsikring. Den landbaserte forsikringsvirksomheten er solgt til Frende Forsikring. Er du privat- eller bedriftskunde i Granne, les mer om overgangen her.
Ofte stilte spørsmål
Her har vi samlet de spørsmålene vi ofte får fra kunder. Her finner du kanskje svar på det du lurer på.
Ofte stilte spørsmål marin
Hvor finner jeg forsikringsdokumentene?
Forsikringsdokumentene finner du på Min Side.
Kan jeg som båteier arrangere slep og dykk selv ?
Båteier må gi beskjed til marinavdelingen om behov for slep og fylle ut skademelding.
Oppgjøret: Kunden kan ringe redningsselskapet selv og evt. dykker, som må være godkjent av arbeidstilsynet.
Kunden betaler faktura direkte til oppdragsgiver, og Granne refunderer utlegget netto til kunden.Hvor finner jeg skadeskjema?
Last ned skadeskjema via linken under.